Opis
Trec PROZMA+ Men's Formula 90 kapsułek
Trec PROZMA+ Men's Formula: Twoje Wsparcie dla Męskiego Zdrowia
Suplement diety Trec PROZMA+ Men's Formula w postaci kapsułek, specjalnie opracowany z myślą o męskim zdrowiu i kondycji fizycznej. Ten kompleksowy produkt oferuje starannie dobraną mieszankę składników aktywnych, które wspierają ogólną wydolność organizmu oraz utrzymanie równowagi hormonalnej. W skład Trec PROZMA+ Men's Formula wchodzą składniki takie jak D-asparaginian (DAA), maca peruwiańska, ekstrakt z buzdyganka ziemnego, cynk, witamina B6 oraz inne składniki, które mogą wspomagać produkcję testosteronu, poprawiać libido, regulować funkcje hormonalne oraz zwiększać wytrzymałość i siłę fizyczną.
Składniki Trec PROZMA+ 90 kapsułek:
magnez (sole magnezowe kwasu cytrynowego; tlenek magnezu) (67,1%); kwas D-asparaginowy (25,0%); otoczka kapsułki (żelatyna; barwniki - tlenki i wodorotlenki żelaza, dwutlenek tytanu); cynk (glukonian cynku, tlenek cynku) (3,9%); substancja przeciwzbrylająca (sole magnezowe kwasów tłuszczowych); witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny) (0,9%).
Produkt może zawierać: mleko, soję, zboża zawierające gluten, jaja, orzeszki ziemne i orzechy.
Składniki aktywne | Porcja 1 kapsułka | %RWS |
Kwas D-Asparaginowy (DAA) | 250 mg | - |
Magnez | 250 mg | 67,00% |
Cynk | 15 mg | 150,00% |
Witamina B6 | 6 mg | 429,00% |
Sposób użycia:
Zalecane spożycie: Jednorazową porcję produktu - 1 kapsułkę popić 300 ml wody. Stosować 1 porcję dziennie, najlepiej 30-60 min. przed snem.
Przeciwwskazania:
Nie zaleca się stosowania przez kobiety w ciąży, matki karmiące piersią oraz osoby uczulone na którykolwiek ze składników produktu. Suplement diety nie może być substytutem (zamiennikiem) zdrowego trybu życia. Nie przekraczać zalecanej dziennej dawki.
Przechowywanie:
Przechowywać w suchym i ciemnym miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Podmiot odpowiedzialny: TREC NUTRITION SP. Z O.O. , NIP 9581602454
Charakterystyka Produktu
Forma | Kapsułki |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.