Monster Energy 500ml to pyszny orzeźwiający napój energetyzujący z dużą zawartością kofeiny. Występuje on w różnych wersjach smakowych.
Zwiększa poziom energii i koncentracji
Monster energy zawiera kofeinę i wyciąg z korzenia żeń-szenia. Oba składniki podnoszą poziom energii, motywacji, koncentracji i chęci do działania w ciągu dnia. Ponadto, dzięki również zawartości witamin monster zmniejsza uczucie zmęczenia.
Bez dodatku cukru
Puszka monstera zawiera jedynie 10 kcal. Nie zawiera on także cukru, co pozwoli ograniczyć podaż kcal i cieszyć się pełnią smaku napoju energetyzującego.
Monster Energy 500ml polecany osobom z brakiem energii i chęci do działania. Napój ten można również wykorzystać jako przedtreningówkę.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.